Op veler verzoek heb ik een grove reconstructie van de playlist gemaakt van na het optreden van Eli 'Paperboy' Reed in doornroosje. Het was een fantastisch optreden, waarmee alle sceptici volledig werden weggeblazen. En na enig uitstel door een vervelende tourmanager, heeft Funk-a-flex o.a. de volgende mooie plaatjes opgelegd:
The Blue Jays - Hard Thing To Accept (Map City)
Martha and the Vandellas - You´ve Been In Love To Long (Live at the 20 Grand, Detroit) (Motown)
Otis Redding - Hard To Handle (Atlantic)
O. W. Brown - I Can't Get Enough (Checker)
Betty Everett - Hound Dog (Veejay)
Barbara George - I Know (A.F.O.)
Billy Stewart - Everyday I Have The Blues (Chess)
The Five Royales - It Hurts Inside (King)
Jimmy McGriff & Junior Parker - Drownin' On Dry Land (Groove Merchant)
The Watt's 103rd St. Rhythm Band - Spreadin' Honey (Keymen)
Junior Parker - Taxman (Vogue)
Young-Holt Unlimited - Country Slicker Joe (Brunswick)
The Meters - Groovy Lady (Josie)
Aretha Franklin - Rocksteady (Atlantic)
The Mohawks - The Champ (Philips)
Little Royal - Switch Blade (Trius)
James Brown - Money Won't Change You (Polydor)
Bobby Freeman - Do You Want To Dance (Josie)
Bobbie Gentry - Eleanor Rigby (Capitol)
Baby Cortez - I Know Who You Have Been Socking It To (T-Neck)
Ray Charles - Every Saturday Night (Live at Newport NY) (Buddah)
Peggy Lee - Fever (Capitol)
The Mar-Keys - Last Night (Atlantic)
The Da-Kars - Shot In The Dark (Josie)
The Ambassadors - I Can't Believe You Love Me (Arctic)
The Tams - Take Away (Probe)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten